Zde najdete odpovědi na nejčastější otázky u nás v salonu Elite.
Musím se nějak na masáž/proceduru připravit? Mám si něco vzít sebou ?
Žádná zvláštní příprava není potřeba. Vše co je k masáži potřeba zajistí a připraví náš Salon. Na místě také můžete požádat o jednorázové spodní prádlo.
Jak dlouho předem se musím objednat, abych si mohl(a) vybrat termín, který mi vyhovuje?
Doporučujeme se objednat s dostatečným předstihem, aby jste měli k dispozici více termínů na výběr. Ideální je 2-3 týdny předem. Někdy jsou však volné termíny i v rámci tzv. last minute.
Můžeme být s partnerem/kamarádkou/kolegyní atd. společně v jedné místnosti?
Ano samozřejmě. Tento požadavek je však nutné zmínit již při rezervaci. Na přání mohou být současně až 3 osoby v jedné místnosti.
Maséři jsou ženy i muži ? Mohu si vybrat?
Ano, ale doporučujeme tento požadavek zmínit již při rezervaci, změna na poslední chvíli nemusí být z provozních důvodů možná.
Nemohu na objednanou masáž/proceduru dorazit, co mám dělat? Jak dále postupovat ?
Co nejdříve kontaktujte náš zákaznický servis. Budeme se snažit Váš termín nabídnout jiným zákazníků a současně můžete poslat za sebe náhradu. Další informace naleznete v našem provozním řádu.
Je lepší k Vám jet autem nebo MHD? Kde mohu parkovat?
Doporučujeme cestovat do centra Metrem B (zast. Můstek) nebo tramvají (zastávka Vodičkova). V centru je obtížné zaparkovat. Nejbližší varianta je placené stání na Karlově náměstí (pěšky cca 10 min.) případně pro rezidenty kdekoliv v modré zóně.
Je pro mě masáž/procedura vhodná s ohledem na můj zdravotní stav/těhotenství atd.?
Před zahájením procedůry vyplníte na recepci zdravotní dotazník a následně zohledníme Váš aktuální zdravotní stav případně jiné Vaše požadavky.
S jakýmikoliv dotazy se můžete obrátit na náš personál, který Vám ochotně poradí.
Nezašpiním si u masáže/procedury svoje oblečení/spodní prádlo ?
Během masáže zůstáváte ve spodním prádle a masérka Vás přikryje ručníkem. Můžete také požádat o jednorázové spodní prádlo.
Co je to aroma lázeň?
Relaxační procedůra v odpočinkové místnosti, kdy odpočíváte v pohodlném křesle (většinou po masáži) a nohy máte v bublinkové vodní lázni. Můžete si také vybrat sůl do lázně dle Vašeho přání.
Mám nějaký dotaz před masáží, koho se mohu zeptat?
Můžete kdykoliv kontaktovat náš personál, který Vám rád a ochotně poradí.
Pro komunikaci můžete využít telefon, email a také nám můžete poslat vzkaz přes kontaktní formulář nebo na Facebooku.
Musím nechat masérovi Spropitné?
Spropitné je dobrovolné a závisí na Vaši spokojenosti. Pokud jste byli spokojeni, spropitné maséry potěší a budou si Vás určitě pamatovat :-) . Doporučujeme 50-200 Kč/zákazník/60 min., ale záleží zcela na Vašem rozhodnutí.
Neumím anglicky, domluvím se s masérem?
Maséři komunikují pouze anglicky a thajsky. Pokud nemluvíte/nerozumíte anglicky, doporučujeme všechny požadavky a přání sdělit našemu personálu před zahájením procedury. Jazykové bariéry se i tak nemusíte bát. Maséři znají základní fráze a slova v češtině a během procedury Vás sami povedou.
Jak u Vás mohu platit?
Preferujeme platby v hotovosti, ale je možné platit i všemi běžnými platebními kartami.
Jak často mohu chodit na masáže?
Záleží čistě na Vašem uvážení, ale především na zdravotním stavu a také finanční situaci :-) Většina klientů chodí cca 1x za 1-2 týdny, ale jsou klienti, kteří náš Salon navštěvují pravidelně i 2-3x týdně.
Mohu mít na sobě při masáži nějaké oblečení?
Většina masáží probíhá ve spodním prádle, některé procedury (např. tradiční thajská masáž) probíhá v masážním oblečení, které Vám bezplatně zapůjčí náš personál.
Někteří klienti požadují být při masáží zcela bez oblečení (nazí), doporučujeme se na tomto požadavku dohodnout předem s našim personálem. Vyhnete se tak možnému nedorozumění.
Nabízíte erotické masáže a tzv. "happy ending"?
Tento druh masáží nenabízíme a žádáme naše klienty, aby to respektovali a neobraceli se na náš personál s těmito požadavky a návrhy.
Voucher nestihnu využít, mohu prodloužit jeho platnost?
Vouchery zakoupené u firem, které zprostředkovávají masáže a relaxační procedůry (např. slevové portály) neprodlužujeme. U voucherů, které byly zakoupeny přímo u nás v Salonu nebo přes www stránky se vždy možnost prodloužení řídí podmínkami, které platily v okamžiku zakoupení voucheru nebo byly v rámci nějaké akce nebo nabídky uvedeny.
Kde si mohu stěžovat v případě nespokojenosti s chováním/přístupu personálu? Kam mohu poslat reklamaci?
Pro tento druh komunikace můžete využít kontakt na zákaznický servis
zakaznicky.servis@salonelite.cz
Pro odpověď je nutné vyčkat 24-48 hodin (mimo víkendy a svátky), abychom mohli případnou stížnost pečlivě prošetřit.
Máte nějaké další dotazy?!
Neváhejte a kontaktujte nás ještě dnes.
ZAKAZNICKY.SERVIS@salonelite.cz
TEL. 702 281 373
Vážení klienti Salonu Elite, pro lepší kvalitu poskytovaných služeb bychom Vás chtěli požádat, abyste se objednávali minimálně 10 dní předem a na rezervované masáže chodili vždy s předstihem maximálně 5 minut. Není nutné docházet dříve!
Děkujeme, s láskou Salon Elite
wifi
k dispozici
platba
kartou
klimatizovaný
salon
občerstvení
k dispozici
... chcete zasílat novinky? Zanechte svůj email.
Informace o zpracováním osobních údajů.
Luxusní asijské a thajské masáže v centru Prahy.
Profesionální služby, individuální přístup a maximální spokojenost všech zákazníků je pro nás prioritou!
Salon Elite thajské masáže Praha
Vodičkova 1935/38 - 4. patro
Praha 1, 110 00
+420 775 208 111
Po - Ne 10:00 - 21:00
Přijímáme platby:
© Copyright 2020. All Rights Reserved. By Salon Elite.
Created byJS Production